Počet zobrazení stránky

úterý 10. června 2014

Catrice- Waterproof liquid eyeliner

Ahoj,
dneska jsem tu s recenzí na linky od Catrice. Linky nosím každý den, a tak pořád hledám nějaké ideální linky, které mi vydrží celý den. Určitě mi poraďte do komentářů, jaké linky byste mi doporučili.
Jde o tekuté linky, které mají být voděodolné. Koupíte je za 95Kč.


Co se týče balení výrobku- celkem se mi líbí, je obyčejné černé, plastové. Nejprve se mi zdálo nesmyslné, že je víčko produktu větší než kalíšek, ve kterém je samotný produkt, ale potom jsem zjistila, že je to kvůli lepší manipulaci s linkami.



Aplikátor je v podstatě takový jako u fixu. Dá se s ním udělat krásně tenká a precizní linka nebo klidně i hrubší linky. Moc dobře se s linkou manipuluje. 
Před použitím bych doporučovala linku protřepat, aby barva byla intenzivní.

Co se týče výdrže. Nejsem si jistá, jestli jsou linky voděodolné. Podrobila jsem je zátěžovému testu. Pod proudem tekoucí vody se z ruky nesmyly, když jsem ale začala přejíždět prstem, linky se začaly drolit. 
Já mám mastná víčka, a tak pod linky používám ještě bázi a linky mi vydrží hezky celý den. Ale myslím si, že pokud máte ne tolik mastná víčka, linky vám budou držet skvěle.

Já budu hledat ideální linky dál, ale vím, že tyto si mohu kdykoli koupit a nezklamou mě. 
DOPORUČUJI


S jakými linkami máte zkušenosti vy? Jaké byste doporučili?

2 komentáře:

  1. ja by som si asi s tým koncom nenamaľovala nič, mala som jedny MUFE a mali práve takýto koniec, pre mňa boj kým som niečo schopné stvorila, ELF mi zase rýchlo vyschol a takmer som ho nepoužívala, pretože som si vtedy linky moc nevedela nakresliť, Urban decay boli najlepšie, len teraz už zmenili obal, zmenšili a myslím, že aj cena šla hore, takže som zase vyskúšala gélové od Inglotu, chviľku mi síce trvalo, kým som sa naučila kresliť ich s klasickým štetčekom, len ma moc nebaví po každom raze ho umývať a najbližšie to budú Guerlain, ale tie sú cenovo už inde, záleží koľko do nich chceť investovať a aký s akým aplikátorom sa ti najlpešie pracuje:)

    OdpovědětVymazat
  2. S Catrice mám zatím jen dobré zkušenosti
    http://rychlapujckabezpoplatku1kc.cz/

    OdpovědětVymazat

Translate